V minulih tednih so na trasi drugega tira dosegli nov mejnik. Izvajalci del, konzorcij družb Kolektor CPG, Yapı Merkezi in Özaltin, so namreč izkopali prvi kilometer tunelov. Nad projektom izgradnje novega tira med Divačo in Koprom, ki bo zaključen v letu 2025, v uporabo pa predan leto dni kasneje, bdi družba 2TDK.
V letih od 2015 do 2021 je bilo v železniško infrastrukturo namenjenih približno 2,8 milijarde evrov. Največji projekt je drugi tir med Divačo in Koprom, ki bo pristanišču omogočil zanesljivo železniško povezavo z zaledjem. Celotni 27-kilometrski železniški odsek bo najdaljši v Sloveniji, omogočal bo hitrosti do 160 kilometrov na uro, primerljivo s hitrostmi sodobnih evropskih železnic. Kar tri četrtine trase bo v predorih. Izvajalci so januarja na vseh deloviščih skupaj izkopali prvih 1.000 metrov tunelov, do leta 2024 pa bodo morali izkopati skupno 37 servisnih in glavnih predorskih cevi.