Borut Šemrl (na fotografiji drugi z leve) je sodeloval na okrogli mizi s predstavniki pristanišč Antwerp-Bruges, BalticHub, AGCT Reka, Trieste Marine Terminal in Adria Port (madžarsko podjetje, ki razvija večnamenski terminal v tržaškem pristanišču). Šemrl je med drugim predstavil tudi infrastrukturne načrte znotraj pristaniškega območja v Kopru in posodobitve na slovenskem železniškem omrežju, kar je danes ena od ključnih prelomnic za ladjarske družbe, ki načrtujejo svoje prihode v pristanišča.
Kar zadeva čezmorski pretovor na Madžarskem, so severna pristanišča v prvem četrtletju leta 2024 povečala promet za 13 odstotkov, promet jadranskih pristanišč pa je zaradi konflikta v Adenskem zalivu, ki je močno prizadel logistično verigo, upadel za 13 odstotkov, smo slišali na konferenci v Budimpešti. A na koncu so vsi predstavniki jadranskih pristanišč, ki so sodelovali na okrogli mizi, poročali o zadovoljivi rasti kontejnerjev v letošnjem letu. Pri napovedih za prihodnje leto so bili vsi bolj zadržani zaradi splošnih gospodarskih razmer v Evropi in zaradi nepredvidljivih potez prihodnje ameriške vlade, ki napoveduje nove carinske omejitve pri uvozu blaga iz ZDA.