Poleg tega, da gre za ladjo z največjo skupno kapaciteto TEU francoskega CMA CGM v Luki Koper, je posebna tudi zato, saj je junija kot prva ladja velikanka prečkala Sušeki prekop. Ob tem je bila deležna 15-odstotnega popusta na pristojbine, ki ga upravljavec sueškega prekopa (Suez Canal Authority) ob prehodu prekopa namenja ladjam z neto tonažo več kot 130.000 ton. CMA CGM, ki deluje pod okriljem alianse Ocean Alliance (CMA CGM, Cosco, Evergreen, OOCL), sicer veča kapacitete ladji na rednem servisu Phoenician Express, v katerem je eno izmed pristanišč ticanja prav koprsko.
Ladja CMA CGM OSIRIS je opremljena s sistemom za priklop na električno napajanje z obale (on-shore power supply), kar bo v prihodnosti bistveno zmanjšalo hrup in emisije za čas postanka ladje v pristanišču.
V primerjavi z večino drugih ladij, ki imajo na vsakem boku nameščen po en kontejner za priklop na električno napajanje z obale, ima ta ladja le enega, a posebej prilagodljivega. S pomočjo kontejnerskega dvigala lahko kontejner premaknejo z enega boka na drugega in obratno, kar zmanjšuje potrebe po dodatni opremi.