Okno v svet

10 let uspešnega sodelovanja z japonskim ladjarjem

Že od leta 2015 deluje med Koprom in pristanišči Daljnega vzhoda tedenski RO-RO servis japonskega ladjarja Mitsui O.S.K. Lines (MOL). Ob pričetku delovanja je servis služil predvsem izvozu evropskih luksuznih avtomobilskih znamk, z leti pa so se postopoma povečevale tudi uvozne količine iz Azije, rasla je tudi količina raznovrstnih projektnih tovorov.

  • Rok Štemberger
  • arhiv Luke Koper
  • < 1 MIN

V počastitev dolgoletnega sodelovanja nas je v začetku junija obiskala delegacija vodstva ladjarja MOL, ki jo je vodil Junichiro Ikeda, predsednik uprave. Gostom smo predstavili naše razvojne načrte in razdelali možnosti za okrepitev sodelovanja ter izrazili zadovoljstvo in ponos, da smo z leti postali eno od njihovih ključnih pristanišč v Evropi.

MOL velja za enega največjih svetovnih ‘car-carrier’ prevoznikov, ki ima v svoji floti 110 specializiranih ladij, sicer pa pokriva tudi druge segmente ladijskih prevozov. V zadnjih letih ladjar posodablja svojo floto z uvajanjem hibridnih pogonov in naprednim sistemom ladijskih skladišč, ki omogočajo učinkovito prilagajanje operativnim potrebam in sprejemanju najrazličnejših vrst vozil, prikolic in projektnih tovorov.

Na fotografiji: Junichiro Ikeda, predsednik Mitsui O.S.K. Lines in predsednica uprave Nevenka Kržan.