Okno v svet

Izdelke prodajajo v 60 državah po celem svetu

Uganete, kaj imajo skupnega Center vodnih športov v Žusterni, Brnik Terminal 2.2., DM logistični center v Nemčiji, Coca Cola na Irskem in Ikea v Izraelu? Tem in še mnogim objektom po celem svetu je skupno, da njihove fasade nosijo podpis podjetja Trimo iz Trebnjega. Ustanovljeno je bilo leta 1961 in je že od samega začetka pomemben zaposlovalec v Trebnjem in širši okolici. Danes je v Skupini Trimo zaposlenih 448 ljudi.

  • 2 MIN

Trimo je eden vodilnih evropskih ponudnikov visokokakovostnih rešitev za ovoje stavb, vključno z ognjevarnimi strehami in fasadami ter kovinskimi modularnimi enotami za poslovne objekte. Njihovi ključni proizvodi in rešitve so ognjevarni paneli Trimoterm FTV, ki jih uporabljajo za zunanje in notranje stene, požarne zidove in strope za industrijske, poslovne, športne in druge tipe stavb. Uporabljajo jih tudi v najbolj zahtevnih okoljih, kot sta živilsko predelovalna in farmacevtska industrija.

Rdeča pika za ArtMe

Sledi Qbiss One, kovinski stenski sistem. Ta nudi različne kombinacije sestavljanja fasad in številne oblikovalske možnosti, ki omogočajo povsem individualni arhitekturni videz.

»Tu smo še posebej ponosni na ARTME rešitev, saj smo zanjo prejeli ugledno oblikovalsko nagrado Red Dot. ArtMe je nova, edinstvena, visoko tehnološka površinska obdelava, ki omogoča neomejene možnosti oblik, vzorcev in vizualnih učinkov, ki lahko na fasadni površini izražajo najbolj kreativne ideje,« povedo v Trimu.

Od pisarne do kompleksnih modularnih enot

Trimo je tudi eden vodilnih ponudnikov modularnih prostorskih rešitev (montažnih objektov, sestavljenih iz kontejnerjev) z več kot 30 let izkušenj in skoraj 100.000 proizvedenimi enotami, dobavljenimi po celem svetu. Prva modularna enota, ki so jo oblikovali v Trimu, je bila preprosta pisarna. Danes pa izdelujejo enote, ki se uporabljajo za trgovine, šole, vrtce, stanovanja, vojaška naselja, spalnice, mobilne postaje, klube in številne druge namene. Trimove modularne enote so izdelane iz okolju prijaznih materialov in jih je mogoče skoraj 100% reciklirati.

»Naši naročniki so ugledna in velika imena svetovnega gospodarstva iz različnih panog. Od avtomobilske industrije, športa, letalskega prometa, kulturnih ustanov, bolnišnic in drugih objektov zdravstvene oskrbe, nakupovalnih središč, logističnih objektov in skladišč … Rešitve oblikujemo za res zelo raznolike potrebe,« pravijo.

Ko razmišljamo o logistiki, imamo vedno najprej v mislih domače partnerje v Luki Koper. Zaupamo njihovim rešitvam in cenimo prilagodljivost.

Luka Koper tudi za Trimo okno v svet

Trimo sodi med največje slovenske izvoznike, saj izvozi več kot 90 % svojih izdelkov in storitev. Trimo izdelke prodaja v 60 državah po vsem svetu, ima vzpostavljeno prodajno mrežo v 27 državah in ima proizvodne zmogljivosti v Sloveniji in Srbiji. Njihovi ključni trgi so Zahodna Evropa (Velika Britanija, Nemčija, Belgija …), pa tudi Poljska in balkanske države.

»Luka Koper je brez dvoma naše okno v svet, četudi pri tem vedno poslujemo preko špediterja. Ta za nas uredi vse potrebno, skrbi za termin, lokacijo, potrebno število kontejnerjev. Kar 95 % naših produktov pošljemo v svet prav preko domače Luke Koper. Naše destinacije so Singapur, Kitajska, severna in južna Azija, Avstralija, Izrael, afriške države. Kriteriji za odločanje o izboru logističnih partnerjev so predvsem odzivnost, cena in spoštovanje želenih terminov. Logistiko v Evropi imamo dobro urejeno, za logistiko v svet pa vedno izberemo Luko Koper in si želimo le še več poslov. Ko razmišljamo o logistiki, imamo vedno najprej v mislih domače partnerje v Luki Koper. Zaupamo njihovim rešitvam in cenimo prilagodljivost,« še pravijo v Trimu.