Rok Svetek pravi, da je iz logistike in transporta najprej »diplomiral« v Intertransu. Leta 1996 je prevzel prvo menedžersko pozicijo in Intertrans razvil v podjetje s široko mrežo poslovnih partnerjev v 110 državah. Uspešno poslovanje in usmerjenost v globalne logistične tokove sta bili formuli za uspeh, zato ni manjkalo ponudb tujih družb, ki so želele postati njegov strateški partner. Za privatizacijo med zaposlenimi ni bilo pravega razpoloženja, zato so odprli vrata novemu lastniku DB Schenkerju. Od leta 2002 do 2014 je bil Svetek na čelu DB Schenker Slovenija, kjer so bila pravila koncerna zelo jasna: ko je dopolnil 65 let, je funkcijo predal Valeriji Špacapan Friš in podjetje zapustil.
Ohranil pa je vajeti v železniškem operaterju Adria Kombi, ki so ga že leta 1989 ustanovili (izvorno kot Yukombi) za pospeševanje razvoja kombiniranega prometa. Svetek je podjetje vodil do konca leta 2021 in ga z jasno strategijo pripeljal na raven enega največjih intermodalnih operaterjev v Srednji Evropi. Bil je tudi predsednik Združenja za promet pri GZS ter vnet zagovornik razvoja slovenske prometne infrastrukture. Leta 2014 je od Slovenskega logističnega združenja prejel nagrado za življenjsko delo, poimenovali so ga »oče slovenske sodobne logistike«.
Upokojil se je »prvi agent v Kopru«
Sredi januarja pa smo sprejeli tudi Zlatana Čoka, ki je po 62. letih dela zaključil svoje aktivno službovanje na različnih področjih povezanih s pristaniščem, v agencijah, špedicijah in svojem podjetju SAVICA, ki se je vrsto let skoraj edino v Kopru ukvarjalo z logistiko živine. O njem in njegovem delu smo v Luškem glasniku že velikokrat pisali. Zlatan, ki pove, da je svojo kariero začel kot prvi agent v Kopru, je namreč tudi plodovit avtor vrste knjig in priročnikov s področja pomorstva in agencijskega dela.