Dogodek vsako leto organizira izdajatelj več tiskanih in spletnih medijev s področja transporta in logistike, podjetja Cargokozlekedesi pod pokroviteljstvom Zveze madžarskih špediterjev in logistov.
Predstavili smo nove pridobitve in načrte
Ker so bili med slušatelji večinoma predstavniki špediterjev in logistov, ki se pretežno ukvarjajo s pomorskim kontejnerskim prometom, je bil poudarek na poslovanju in trenutni situaciji na kontejnerskem terminalu v Kopru, ki ima na Madžarskem še vedno največji tržni delež. Predstavili smo jim nove pridobitve, podaljšanje prvega pomola in razširitev skladiščnih površin za kontejnerje, nabava nove opreme za pretovor, začetek delovanja tretjega vhoda v pristanišče, delovanje sistema za najavo prihoda kamionov VBS in napoved vpeljave sistema Edifact za komunikacijo KT z ladjarji in drugimi deležniki, ter načrti za razširitev terminala na severno stran prvega pomola ter gradnjo novega kamionskega terminala.
Pri madžarskih partnerjih uživamo velik ugled
Luka Koper kljub občasnim težavam zaradi pomanjkanja kapacitet na terminalu – do teh sicer prihaja v trenutnih razmerah, ki vladajo na globalnem trgu pomorskih prevozov, predvsem na področju prevoza kontejnerjev, in so prvenstveno posledica vpliva pandemije Covida 19 – uživa visok ugled med našimi madžarskimi partnerji. Zavedajo se, da je ozko grlo v dobavni verigi preko koprskega pristanišča predvsem železniška povezava med pristaniščem in Madžarsko, zato so z zanimanjem prisluhnili novici o začetku gradbenih del na odseku Koper – Divača in modernizaciji omrežja drugod po Sloveniji.