MOL veliko pozornosti namenja kakovosti svojih storitev, pri čemer poudarjajo, da velik del storitve opravijo pristanišča in njihovi kolektivi. Letos so se zato že drugič zapored odločili beležiti kakovost dela naših zaposlenih, ki sodelujejo v procesu pretovora vozil. Ocenjevali so delo disponentov na našem terminalu za avtomobile, ki so vpeti v delo na MOLovih ladjah in po več kriterijih oblikovali oceno za vsakega od njih. Najboljše tri so za izjemno delo in profesionalen odnos na krajši slovesnosti nagradili s priznanjem in praktično nagrado.
»V imenu MOL se zahvaljujem celotni ekipi Terminala za avtomobile in Luki Koper za izjemen trud. Koprska luka je zelo pomembna za MOL, v bodoče pa bo vse bolj pomembna tudi za ostale ladjarje, ki morda danes še ne prihajajo tako pogosto. Z rastjo prodaje kitajskih vozil v Evropi je ključno prav iskanje primernih vstopnih pristanišč, zato verjamem, da bodo različni ladjarji v bodoče prepoznali prednosti koprskega pristanišča. MOL si ob tem želi ohraniti status, ki smo ga skozi čas skupaj dosegli. Naša velika prednost je zagotovo naša zgodovina dobrega sodelovanja, si pa želimo tudi v prihodnje ponujati konkurenčno prednost in to je višji nivo storitev v pretovoru vozil v celotni verigi. Določili smo standarde, popisali procese, ampak žal sami ne moremo biti prisotni v celotni transportno-logistični verigi. Zato smo odvisni in se zanašamo na vas, da delo nadzorujete in izvajate dosledno in nič manj kot odlično. Brez vaše podpore in pomoči naše storitve ni. Zato še enkrat hvala tako vodstvu, za razumevanje in posluh za naše potrebe, želje in zahteve, hkrati pa tudi osebju na terenu, ki pristaniške storitve izvaja zanesljivo, točno in skrbno. MOL in Luka Koper imamo na koncu verige enako stranko in to so navdušeni bodoči lastniki vozil,« je ob podelitvi povedal kap. Hitoshi Abe, generalni direktor za kvaliteto in operativo MOL (Evropa Afrika).
Vodja Terminala za avtomobile Sara Morato je bila jasna: »Hvala MOL, da ste naš dolgoletni partner in skupaj tako uspešno rastemo. Ponosni smo, da ste nas izbrali za svojo luko in nas počastili z zaupanjem, ki ga izkazujete z večanjem obsega posla preko Luke Koper. Ob tej priložnosti hvala celotni ekipi MOL in ekipi Luke Koper, samo s sprejemanjem obojestranskih predlogov za izboljšanje lahko tudi v prihodnje dosegamo tako odlične rezultate.«
Stefano de Fuschi (MOL) je bil zadovoljen, da je bilo letos izbiranje najboljših težko, kar pomeni, da imamo v kolektivu res odlične sodelavce.
Tretje mesto si je priboril David Sole, drugo mesto je osvojil Matej Poljšak, na prvo mesto pa se je zavihtel Sašo Hribar, ki je lani prejel priznanje za drugo mesto.
Vsem trem sodelavcem, prejemnikom nagrad, kot tudi vodstvu terminala ob tej priložnosti iskreno čestitamo.