Številni udeleženci so spoznali prednosti in logistične storitve, ki jih nudi naše večnamensko pristanišče, za kar so poskrbeli predstavniki Luke Koper in koprske pristaniške skupnosti, vključno s špediterji in agenti. Začetek srečanja je bil v znamenju nagovorov najvidnejših predstavnikov iz Slovenije in Egipta. Udeležence so tako nagovorili veleposlanik RS v Kairu, Nj. Eksc. Saša Podlesnik, namestnik egiptovskega ministra za promet Nihad Shahina, predsednica uprave Luke Koper Nevenka Kržan in podpredsednik Egiptovskega združenja za mednarodno špedicijo Essam El Shazly ter predsednik odbora za pomorski promet Mohamed Khalil.
Na srečanju so se posvetili trenutnim razmeram in izzivom v logističnem sektorju na obeh straneh Sredozemlja. Čedomir Bojanić iz Slovenskega združenja ponudnikov pristaniških logističnih storitev in Gracijan Necmeskal iz Združenja slovenskih ladjarjev in posrednikov sta podala pregled nedavnih sprememb na področju carinske zakonodaje in transportne dokumentacije. »Z velikim veseljem in častjo sem se udeležil tega prestižnega dogodka, saj ima Luka Koper pomembno vlogo pri oblikovanju prihodnosti ladijske industrije. Pomembno je poudariti strateški pomen krepitve dvostranskih odnosov med Egiptom in Slovenijo. Egipt kot vrata do Afrike in Slovenija kot vrata do Evrope ponujata edinstveno priložnost za sodelovanje. Veselim se večjega sodelovanja med našima državama v vseh sektorjih,« je z besedami srečanje pospremil namestnik ministra za promet, admiral Nihad Shahin in poudaril ključno vlogo strateških partnerstev pri napredovanju globalne ladijske industrije. Po dogodku je slovenska delegacija obiskala tudi pristaniške oblasti Aleksandrije.
Sodelovanje med Luko Koper in egiptovskimi poslovnimi partnerji ima dolgo zgodovino, zlasti na področju ravnanja s hitro pokvarljivim blagom, kot sta sadje in zelenjava. V zadnjih letih pa je Luka Koper razširila sodelovanje z Egiptom tudi na druge segmente tovora, kot so kontejnerji, splošni tovor, les in razsuti tovor, pri čemer letno pretovorimo okoli 1,7 milijona ton različnih egiptovskih tovorov v uvozu in izvozu. Obstaja pa tudi potencial za pretovor drugih blagovnih skupin, kot so vozila ali raznovrstni projektni tovori. Srečanje v Kairu so tako zaznamovali tudi sestanki ena na ena z že obstoječimi partnerji in morebitnimi novimi.