Takrat so na našem kontejnerskem terminalu testirali prototip nove oblike transportnega kontejnerja, imenovanega Box in box. Z njim so želeli povečati uporabnost namenskega kontejnerja, v katerem je ena največjih strank našega Evropskega energetskega terminala (EET) prevažala premog in železovo rudo do Avstrije.
Veliko Innofreightovih inovativnih sodobnih vagonov različnih funkcionalnosti je že v uporabi na našem EET in na Terminalu sipkih tovorov.
Sodelujemo pri razvoju Innofreightovih rešitev
Veliko Innofreightovih inovativnih sodobnih vagonov različnih funkcionalnosti je sicer že v uporabi na našem EET in na Terminalu sipkih tovorov. Gre za vagone, ki jih stranka na destinaciji prazni z avtomatskim dvigalom, saj imajo ob strani vgrajene posebne utore za robotske vilice. Robot jih preko sebe dvigne direktno z vlaka, iztrese material in odloži nazaj na vlak. Pri razvoju rešitev sodelujejo tudi naši sodelavci s Terminala za razsute in tekoče tovore, zato ekipi Innofreight čestitamo za uspešno 20. obletnico in želimo uspešno delo ter sodelovanje tudi v prihodnje.
Zaradi velikega zanimanja logističnih podjetij iz vse Evrope želi Innofreight prikazati funkcionalnost svoje opreme. Veliko je naložimo prav v Luki Koper, zato so se odločili, da posnamejo promocijski video pretovora z ladje. “Gre za edinstven primer dobrega sodelovanja z Luko Koper in za mnoge fascinanten posnetek nevsakdanje prakse,” je na snemalni dan povedal Božo Kapun iz Innofreighta.