Javno naročilo obsega gradnjo obalnih konstrukcij z dvema privezoma skupne dolžine 326 metrov, 7 hektarov skladiščnih in manipulativnih površin, poglabljanje morskega dna ob operativni obali in vplovnem kanalu ter izgradnjo pripadajoče elektroenergetske infrastrukture. Operativna obala in zaledne površine so zasnovani kot armiranobetonske konstrukcije, ki bodo slonele na globoko temeljenih pilotih. Zaradi zagotavljanja ustrezne nosilnosti in stabilnosti bodo ti nameščeni tudi 66 metrov pod morskim dnom. Poleg same zahtevnosti projekta z gradbenega vidika, bo potrebno med gradnjo zagotavljati tudi nemoteno obratovanje vseh sosednjih terminalov in varno vplutje ladij. Skladno s časovnico se bodo dela začela predvidoma v začetku prihodnjega leta, zaključila pa konec leta 2027.
Projekt je eden ključnih, ki so zapisani v strateškem poslovnem načrtu Luke Koper za obdobje 2024 – 2028. Kot je poudarila Nevenka Kržan, predsednica uprave Luke Koper, je začetek postopka javnega naročila zgolj prvi, a pomemben korak tega finančno, gradbeno in organizacijsko zelo zahtevanega projekta: »Z razširitvijo kapacitet na kontejnerskem terminalu odgovarjamo na pričakovanja ladjarjev in logistov ter utrjujemo naš položaj med severnojadranskimi pristanišči. Po zaključku gradbenih del in namestitvijo obalnih dvigal ter ureditvijo obstoječih skladiščnih površin bomo letno zmogljivost pretovora kontejnerjev povečali na 1,75 milijona TEU. Gradnja časovno sledi projektu drugega tira, ki bo predvidoma zaključen v letu 2026, tako da bomo v Luki Koper, pa tudi v celotni slovenski logistiki že v prvih letih delovanja izkoristili vse prednosti nadgrajene pristaniške in železniške infrastrukture.«