Izvajalec je najprej prestavil kineto in cevovod za naftne derivate v zaledje 12. veza, da je nato lahko pričel zabijati pilote. Od skupno predvidenih 546 pilotov so v drugi fazi že zabili vseh 249 pilotov skupaj s kombinirano steno, v prvi fazi pa 64 od predvidenih 221 pilotov, medtem ko se na RO-RO vezu zabijajo piloti le v kombinirani steni. Na gradbišču se izvajajo nadaljnja dela, medtem pa v tovarni že izdelujejo prefabricirane armiranobetonske nosilce, ki jih bomo po časovnici vgradili v konstrukcijo.
Dela so tako v polnem teku, ob koncu projekta pa bomo konec leta 2026 pridobili 200 metrov nove večnamenske obale in 37 metrov RO-RO rampe za pretovor vozil in drugega blaga na kolesih.
Investicija je vredna 42,9 milijonov evrov, od katerih 16 mio evrov črpamo iz EU sredstev. Gradnja naložbe namreč poteka v okviru EU projekta ACCESS2KOPERPORT, ki je bil leta 2021 odobren za sofinanciranje na razpisu CEF in v katerem Luka Koper, d. d., sodeluje s partnerjem DARS d.o.o., ki gradi Serminsko vpadnico kot povezavo med avtocesto in Serminskim vhodom v pristanišče.
Na fotografiji: delovna ekipa na gradbišču novega 12. veza, ki počasi dobiva podobo ustrezno utrjene površine za sprejem zahtevnih projektnih in RO-RO tovorov.