Razvoj in rast

Luki Koper prestižna mednarodna nagrada zlato pero

Mednarodno združenje poslovnih komunikatorjev IABC je s prestižno nagrado Gold Quill Award of Excellence nagradilo Luko Koper za komunikacijsko kampanjo, ki je v zadnjih dveh letih z bontonom komunikacije nagovarjala zaposlene.

  • Mateja Dominko
  • IABC
  • < 1 MIN

Z mednarodno nagrado zlato pero organizatorji nagrajujejo projekte z najvišjimi standardi komuniciranja v svetovnem merilu. Med letošnjimi prejemniki nagrade za komunikacijsko odličnost je tudi Luka Koper, in sicer za kampanjo bontona komuniciranja zaposlenih. Poleg nas so dobitnice nagrade v kategoriji publikacije še organizacije iz ZDA, Avstralije, Kanade in s Filipinov.

Z mednarodno nagrado zlato pero združenje IABC nagrajuje projekte z najvišjimi standardi komuniciranja v svetovnem merilu.

Dobitniki svetovnega pokala v komunikacijah

»Dinamika zaposlovanja v zadnjih letih je vplivala na spremenjeno organizacijsko kulturo družbe. To je izkazalo potrebo po sistematičnem upravljanju interne komunikacije. Z bontonom smo želeli izboljšati medsebojno interno komunikacijo ter dvigniti standarde komuniciranja z ambicijo, da bonton postane norma, prepoznaven del organizacijske kulture,« povod za kampanjo opiše Sebastjan Šik, vodja Področja odnosov z javnostmi. Nagrado pa komentira: »Kot bi osvojili svetovni pokal v komunikacijah.«

Snovalci odličnih komunikacijskih praks

Z Gold Quill Awards nagradami IABC že več kot 40 let priznava in nagrajuje odličnost strateških komunikacij po vsem svetu. Gold Quill – zlato pero – je edini program nagrad, ki nagrajuje predanost, inovativnost in strast komunikatorjev v svetovnem merilu. Od leta 2008 so organizacije z vsega sveta za nagrado prijavile več kot 4.451 projektov. Najboljše projekte nagrajujejo z dvema tipoma nagrad: Awards of Merit za projekte, ki po strokovni oceni komisije dosežejo 5,25–5,74 točk od sedmih; ter Awards of Excellence za tiste, ki jih komisija ovrednoti s točkami 5,75–7. Naša kampanja je prejela prav slednjo nagrado.