Na poldnevnem dogodku se je v obeh svetovih – v živo in na spletu – zbralo več kot 140 udeleženk in udeležencev, ki so prisluhnili 10 govornikom ter njihovim komunikacijskim praksam.
Vse bolj digitalizirana komunikacija
Strokovna sekcija dogodka je že drugo leto nastala v sodelovanju z Luko Koper, udeležencem pa je postregla s konkretnimi in uporabnimi komunikacijskimi praksami. Te so se v večini dotikale tudi komuniciranja z zaposlenimi med in po covid obdobju. Prisluhnili smo praksam belgijske bančno-zavarovalne skupine KBC Group, Telekoma Slovenija, Big Banga in Epiloga. Najbolj pa nas je pritegnila inovacija podjetja MG ROHR: komunikacijske omarice 4.0, s katerimi skrbijo, da so vsi zaposleni v podjetju obveščeni o dogajanju. Da smo se od lanske konference digitalizirali tudi mi, je na dogodku poudaril Sebastjan Šik, POJ: »V luki lahko preko pametnih telefonov naši zaposleni dostopajo do novic, omogočili pa smo jim tudi dostop do vseh svojih kadrovskih podatkov in opremili vse s službenimi e-nabiralniki za lažjo dvosmerno komunikacijo.«
Človeško je, da kdaj tudi KIKsnemo
Dogajanje je – malo za šalo in malo zares – popestril tudi mini izbor naj KIKsa leta 2021, tistega spodrsljaja v interni komunikaciji, ki je najbolj prepričal udeležence. Glasovali so med KIKsi podjetij EKWB, Danfoss Trata, Petrol in Luka Koper. Na koncu smo slavili mi. Kje smo KIKsnili? Za obveščanje o ukrepih med pandemijo smo posneli radijsko oddajo, ki se je v luki zavrtela trikrat: prvič, zadnjič in nikoli več.