Razvoj in rast

Tovor izrednih dimenzij dva dni do cilja

Za nekaj posebnosti na luških cestah, pa tudi tistih izven pristanišča, je “poskrbela” cisterna za shranjevanje plinov.

  • Mateja Dominko
  • Mateja Dominko, Jan Kocjan/Comark
  • < 1 MIN

Šlo je za 70 ton težak valjast rezervoar s premerom 4,5 metrov in dolžine 26 metrov. Izdelali so ga v Turčiji in ga tam naložili na ladjo, pri nas pa smo tovor izrednih dimenzij preložili na kopno in nato iz skladišča premaknili na prikolico za izredne prevoze. Posebna prikolica je imela na vsaki strani daljinsko vodeno pogonsko enoto:

»Celotna transportna kompozicija je bila dolga kar 57 metrov in težka 190 ton, kar je bil poseben izziv za transport tudi znotraj Luke Koper,« je delo komentiral Klemen Butala, direktor komerciale pri Comarku. Cisterna je po dveh nočeh vožnje prispela varno na cilj v Škofjo Loko, kjer jo bodo postavili navpično.

Valjast rezervoar s premerom 4,5 m in dolžine 26 m je dva dni potoval do Škofje Loke.

Naj jim dobro služi in čestitke uigrani ekipi Luke Koper ter Comarka za še en uspešno izpeljan projekt.