Razvoj in rast

Utrjujemo teren za gradnjo novega kamionskega terminala

Gradbeni stroji že nekaj časa brnijo na območju Sermina, kjer Luka Koper na 52.000 kvadratnih metrih ureja nov zunanji kamionski terminal. Gre za investicijo, ki zaradi posebnega načina utrjevanja terena, poteka v več fazah. Nov kamionski terminal bo nudil 203 parkirne prostore za tovornjake. 

  • Armin Sejarić
  • Kristjan Stojaković
  • < 1 MIN

Predvidoma do sredine marca letos naj bi izvajalec del, podjetje Kolektor CPG, zaključil z nasipavanjem celotnega območja na Serminu, kjer bo zrasel kamionski terminal. V predfazi ureditve so izvajalci s pomočjo posebne tehnike najprej vtisnili vertikalne drenaže za pospeševanje konsolidacije terena. Gre za proces vtiskanja približno 10 centimetrov širokih trakov 10 metrov globoko v teren, ki omogočajo, da voda prodira iz globin, s tem pa se teren poseda, zgošča in utrjuje. Na to nasipamo še približno meter debelo plast flišnega materiala, ki nastaja pri vrtanju tunela na spodnjem delu trase drugega tira. Predobremenilni nasip, ki bo nato moral odležati še približno šest mesecev, je ključen za zagotovitev potrebne nosilnosti terena. Gradnja novega terminala bi se po napovedih lahko začela v začetku prihodnjega leta.

 

Nov kamionski terminal Luke Koper z 203 parkirnimi mesti raste v zaledju pristanišča ob neposredni bližini serminskega tovornega vhoda v luko.